Witam

mxb56
Posty: 18
Lokalizacja: łódzkie
Hoduję: Müller

Re: Witam

Postautor: mxb56 » 07 lut 2017, 08:42

Kuba80 sens reprodukcji jest zawsze, bo zabaczysz jak to wszystko wygląda. Nie nastawiałbym się jednak na dużą ilość w pierwszym roku. Jak coś nie wyjdzie to nie będziesz tak żałował. Jak załapiesz o co chodzi to za rok na pewno będzie lepiej. I zalecam cierpliwość. Według mnie to nie biznes dla tych co chcą szybko zarobić, bo do tego trzeba dochodzić stopniowo. Doświadczeni hodowcy wiedzą o czym mówię. Poznałem gościa,który kupił gospodarstwo za kilkaset tysięcy z myślą o hodowli ślimaków i po roku się zwinął bo z 10ton nie wiele co zebrał. Trzeba się pilnować na każdym kroku.
R E K L A M A
0543
Posty: 455
Lokalizacja: Wielkopolska
Hoduję: Müller

Re: Witam

Postautor: 0543 » 07 lut 2017, 21:26

Według mnie zależy ile w halę do reprodukcji trzeba zainwestować jak nie dużo to warto ą jak chcesz stawiać od fundamentów to nie warto tylko musisz pamiętać ze jak kupisz kokonow oseskow na tonę to wychodujesz o połowę a nawet jeszcze mnie
Timon69
Posty: 12
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Hoduję: Müller

Re: Witam

Postautor: Timon69 » 13 lut 2017, 19:55

Kuba80 nie wszyscy tutaj chcą sie dzielić wiedzą jaką posiadają. Bardzo mało osób umie konkretnie odpowiedzieć na pytanie jak ma sie jakiś problem. Ja znalazłem tutaj bardzo dużo wiedzy na temat hodowli od SnailsHodowcy, teraz bedzie hodował ślimaki 6 rok, widziałem jego parki hodowlane, hale reprodukcyjną i jak ma wszystko przygotowane na każdy cykl hodowli. Bardzo dużo przydatnych pomysłów jaki możesz wykorzystac u siebie co jak zrobić.
0543
Posty: 455
Lokalizacja: Wielkopolska
Hoduję: Müller

Re: Witam

Postautor: 0543 » 14 lut 2017, 14:34

Kolego timon96 na forum już tak jest ze każdy by chciał pozyskiwać wiedzę a nie się nią dzielić. Nieraz kolego informacje są na forum już a ktoś znów się o to pyta więc nie dziw ze większość nie odpisuje
Kwis
Posty: 3
Lokalizacja: Morąg

Re: Witam

Postautor: Kwis » 11 maja 2017, 10:24

Czy jest ktos z Warmińsko Mazurskiego który podzielil by sie swoja wiedzą w hodowli ślimaka?Z chęcią bym zobaczył jak to wygląda w praktyce.
reefer
Posty: 49
Lokalizacja: polska
Hoduję: Müller

Re: Witam

Postautor: reefer » 11 maja 2017, 15:22

kwis , masz blisko do Snails Garden , tam się udaj :lol:
skorupiak
Posty: 549
Lokalizacja: mazowieckie
Hoduję: Müller

Re: Witam

Postautor: skorupiak » 11 maja 2017, 15:25

Nawieksza wiedza tam jest :twisted:
Jaro
Posty: 17
Lokalizacja: Łódzkie
Hoduję: Müller

Re: Witam

Postautor: Jaro » 13 maja 2017, 21:41

raczej tam wiedzy nie szukaj
SZCZUR277
Posty: 1
Lokalizacja: Białystok

Re: Witam

Postautor: SZCZUR277 » 25 lip 2017, 14:03

Witajcie
Jestem nowy na forum i planuję od przyszłego roku rozpocząć produkcję ślimaka.Poszukuję hodowców z woj Podlaskiego ewentualnie pogranicze, celem wymiany poglądów spostrzeżeń jakichś wskazówek na początek hodowli. Dzięki za namiary
R E K L A M A
Hogata
Posty: 1
Lokalizacja: Opolskie

Re: Witam

Postautor: Hogata » 14 sie 2017, 19:34

Witam serdecznie. Zastanawiam się nad rozpoczeciem hodowli. Chętnie przyjechalabym zobaczyć jakąś hodowlę niedaleko mnie. Czy są tu hodowcy z województwa opolskiego lub śląskiego? Nie chodzi mi o duze firmy, tylko prywatnych hodowcow przydomowych :D będę bardzo wdzieczna za kontakt. Pozdrawiam

Wróć do „Poznajmy się”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość