Ilość jaj w kokonach

Tamara
Posty: 35
Lokalizacja: konin
Hoduję: Maxima

Ilość jaj w kokonach

Postautor: Tamara » 18 lut 2017, 21:22

wielkie dzięki, jeszcze podpowiedz co z tymi kokonami, jak poprzednio liczyłam to wychodziło mi od 80-90 w kokonie /chociaż mówią że maxima może dać do 120 nie bardzo chce mi się wierzyć bo takich nie spotkałam
R E K L A M A
Franek
Posty: 70
Lokalizacja: Łódzkie

Re: Jest nas już trzech :D

Postautor: Franek » 18 lut 2017, 21:31

Mi maxima niosła duże kokony 100-130jaj,gorzej miałem z mullerem średnia wychodziła ok 50jaj z kokona,myśle że to może być wina zbyt małej ilości białka w paszy ale- to tylko moje teoria.
0543
Posty: 635
Lokalizacja: Wielkopolska
Hoduję: Müller

Re: Jest nas już trzech :D

Postautor: 0543 » 19 lut 2017, 15:01

I mnie kokony Mullera najmniejsze miały 80 jaj E największe 160 jaj o maximie się nie wypowiadam bo nie mam dużego doświadczenia.
snails zone
Posty: 228
Lokalizacja: starachowice
Hoduję: Müller

Re: Jest nas już trzech :D

Postautor: snails zone » 20 lut 2017, 14:06

Jeśli chodzi o maximę to u mnie niosła średnio 110 szt. były małe ale też i ogromne tak jak pisze 0534. Stosowałem probiotyk dla ślimaków w zeszłym sezonie może to od tego zależy? Pierwsze jaja zebrałem 4 dni po wybudzeniu. Śmiertelność około 4 kg (wybudzone było 340 kg) dziennie, największa ilość zebranych kokonów dziennie to 1000, średnio było około 600.
Andrew
Site Admin
Posty: 190
Lokalizacja: ...
Hoduję: Müller

Re: Ilość jaj w kokonach

Postautor: Andrew » 20 lut 2017, 14:26

Wydzieliłem osobno temat ilości jaj.
johny1
Posty: 8
Lokalizacja: wielkopolska
Hoduję: Müller

Re: Ilość jaj w kokonach

Postautor: johny1 » 10 kwie 2017, 12:12