Przenoszenie Ossesków z tunelu na pole

Yaro
Posty: 5
Lokalizacja: Podkarpacie
Hoduję: Müller

Przenoszenie Ossesków z tunelu na pole

Postautor: Yaro » 17 maja 2019, 22:06

Witam chciałbym zapytać o sprawdzone sposoby przenoszenia ossesków na pole ? :)
Jestem nowy w temacie i niestety mało jeszcze wiem
R E K L A M A
SlimOk
Posty: 219
Lokalizacja: Wlkp
Hoduję: Müller

Re: Przenoszenie Ossesków z tunelu na pole

Postautor: SlimOk » 25 maja 2019, 02:48

A co masz w tej foli? Pasniki? Czy ekrany foliowe ?
Yaro
Posty: 5
Lokalizacja: Podkarpacie
Hoduję: Müller

Re: Przenoszenie Ossesków z tunelu na pole

Postautor: Yaro » 25 maja 2019, 07:36

Paśniki
razy dwazy cyzy ryzy
Posty: 166
Lokalizacja: ___

Re: Przenoszenie Ossesków z tunelu na pole

Postautor: razy dwazy cyzy ryzy » 25 maja 2019, 08:21

pasniki ze slimakami wynosisz na pole ustawiajac je rownomiernie w parku w odpowiednich odstepach tak aby rozlozyly sie po rowno a nowe pasniki/ badz ekrany (co chyba jest latwiejszym sposobem) wstawiasz w miejsce "starych" pasnikow do tunelu. czekasz 2-3 dni az slimaki sie zaczna pod ekranem gromadzic i wynosisz sukcesywnie na pole. i tak w kolo wojtek, az wyniesiesz caly tunel.
jarek
Posty: 28
Lokalizacja: wielkopolska
Hoduję: Müller

Re: Przenoszenie Ossesków z tunelu na pole

Postautor: jarek » 25 maja 2019, 10:57

mój sposób był taki że wynosiłem paśniki potem rozkładałem na perko cienkie płyty styropianowe 3cm,rano zmiatałem z płyt na (ja używałem membrany dachowej-sprawdzony materiał bo nie przyklejają się) to wynosiłem do parku ,wytrząsnąć i rano od nowa, na koniec można ściąć perko i wynieść do parku
Edyta96
Posty: 2
Lokalizacja: Kraków

Re: Przenoszenie Ossesków z tunelu na pole

Postautor: Edyta96 » 26 maja 2019, 23:36